Datorer är ett hemskt påfund !!!!

Hej igen !
Jag vet jag har inte uppdaterat bloggen på bra länge nu. förlåt, förlåt men datorn hemma har fått ett virus (det fick den samma kväll som mamma kom så är väl 5 snart veckor sen) men nu har den tydligen bestämt sig för att säcka ihop helt =( det enda man kan göra på den är att spela spel det är allt, inte enns internet fungerar fattar inte hur det här ska sluta helt ärligt.
Hmm vi ska se om Jonas bra kan hjälpa oss annars vet jag inte vad vi ska göra....då måste vi nog ringa nån data frima som kan hjälpa oss för en fungerande dator måste vi ju bara ha, det blir lite svårt att sköta skolarbetet annars.....
Ja ja det måste ju lösa sig på nån vänster, men nu vet ni i alla fall varför inläggen i bloggen kan komma att dröja lite tills det är löst, jag sitter på högskolan just nu.

vad har hänt annars då...är ju rätt mycket eftersom det är en månad snart sen jag sist uppdaterade.....
men nu i helgen så hade vi Jonas mamma, mormor och morfar och lillasyster på middag som tack för hjälpen med flytten. Jonas ville ha flygande jakob så det gjorde jag och en havretårta ( lägger in receptet på den sen för den är hur god som hellst). Jag var lite närvös innan om jag ska vara ärlig men det gick hur bra som hellst. Hans familj är jätte trevliga  och har verkligen fått mig att känna mig varmt välkommen och det är jag jätte glad för. Hoppas han känner samma efter att vi träffat min familj i jul =)

och nu i helgen kommer hans bror och pappa ner för att de ska gå på hocky. Får se om jag gör dem sälskap det ger sig....

Nej jag ska inte babbla på mera om vad som hänt nu då kommer det bli aldeles för långt. önska oss lycka till med dator skrället ( som snart ger mig ett ordentligt utbrott det kan jag garantera) så hoppas jag att det ska fundera innan jul i alla fall men det återstår att se det..........

Ha det så bra !!

Kommentarer
Postat av: Syster

Så att syrran har varit o hälsat på går inte att nämna:(

kram

2006-12-06 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback