Idag var det bara JAG som gällde !!

Oj ! Idag har jag verkligen skämt bort mig och igår med för den delen vet inte om jag sa det men jag tog en tur till frisören oh fick håret klippt och gjorde en inpackning på det så nu är det jätte mjukt och fint hoppas det håller sig så tills jag åker hem om 19 dagar =) längtar jätte mycket !!

Men idag i alla fall så skulle jag in och byta en cykelkorg som jag köpte igår som va för stor till en mindre så då passade jag på att gå en sväng på stan. Det är ju slut rea, då brukar man kunna göra fynd och det gjorde jag helt klart =)

Inne på vero moda hittade jag ett par ur tuffa snygga byxor i lite tjockare linne som jag köpte de hade kostar 400 jag gav 100 kr för dem inte så farligt precis. Då kom jag på att jag ska ju på 30 års kalas när jag kommer hem min kusins sambo som fyller 30 år. Så då bestämde jag mig för att ha byxorna och titta lite på stan efter nån snygg topp för att förnya mig lite och alltid kul med nått nytt. Vet knappt om jag vågar säga det här men inne på JC på barn avdelningen (eller jag tror det är barnstorlekar i alla fall) så hittade jag en skit snygg limegrön kofta med volanger längs kragen och armarna som va jätte fin med byxorna så den blev det med den kosta bara 124 kr va halva priset och sen blev det ett linne från Cubus för 100 kr plus att jag har ett linne hemma redan som också matchar riktigt bra så jag fick ett helt sätt kläder för 324 kr det tycker jag är riktigt bra, speciellt sen jag kan ha det till andra kläder i garderoben och det funkar lika bra där med flera av de plagg jag har. Det känns bra i alla fall att ha förnyat mig lite det behövdes och just nu mår jag riktigt bra måste jag erkänna. Jag känner mej fin, jag är glad och uppåt, och träffat en söt kille (sen får vi se vad som händer där finns ju inga garantier) men är en bra början det är ett som är säkert så mår som en liten prinsessa. Hemma så har jag bara slöat och tagit det lugnt skulle ha badat maja men nä, det blev inte av får ta det i morgon…….

 

Blä, från och med i morgon ska jag jobba 7 dar i sträck vill inte…….sen är jag ledig nästa lör men då måste jag ju tvätta och städa sånt som är så kul……..

Sen är det bara en vecka tills jag åker hem jobbar bara 4 dagar den veckan men jobbar helgen så det blir ändå fullt upp. Ska ju hälst innan fixa allt som ska fixas innan jag åker med och packa det tar ett bra tag för mej, packar om typ en halv miljon gånger.

Det ska bli jätte skönt att komma hem i alla fall, ska hitta på en hel del roliga saker, jag ska som sagt på 30 års fest, sen så har min syrra varit en raring och väntat med att åka till lisse (Liseberg) så det ska vi göra tillsammans med hennes fästman och två kompisar till dem som också är ihop……. Japp jag blir det femte hjulet men tror inte det ska göra så mycket.

Sen ska vi hälsa på en nära vän till mig i Jönköping där hon pluggar, blir en tur till vänner i Falkenberg med och lär bli en tur till Ullared vem kan missa det är ju ett måste för att fylla på förråden, det gäller ju att spara in på allt när man kan och det är ju Ullared toppen för så tänker ta en större väska med mig än jag behöver så kan jag lätt packa det jag shoppat sen, man måste va smart =D

 

Nej det är dags att dyka i säng nu om jag ska orka upp i morgon ska upp 5.30 gillar inte att gå upp så tidigt men men…..

 

Ha det så bra !

 Och K tog mig lite friheter med dina blommor idag hoppas du förlåter mig men de såg så tråkiga ut, du får se sen va jag ställt till med. Är inte farligt varit lika snäll som vanligt.        

Kommentarer
Postat av: Karro

Gör inget att du fixat med mina blommor jag är bara glad om de överlever somamren så jag har nått att ta död på i vinter.

Kram vännen!!

2006-07-24 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback