allting kan gå i tu men ett hjärta kan gå i tusen bitar

Hmm nu ska vi se var några dagar sen jag skrev nu funderar på vad jag gjort egentligen…..

 
Jag har varit hos K på en film kväll Y kom med och så åt vi en god paj som K bakat, vi tittade på kopps, fast det va tredje gången jag såg den så efter ung halva tiden så ringde min tvilling syster M så satt och prata med henne lite och sen gosade jag lite med Ks kanin Molly  först va det ok att jag tog upp henne det gick lätt men när hon kom ner på golvet igen så va min hand lockande att sätta tänderna i, den kaninen äter på bra mycket fler saker än va som är bra för henne. Jag eller någon annan person som hon smakat på kan inte smaka så gott……
Men det var en trevlig kväll med gott sällskap.

 
Sen har jag pysslat med som så roliga saker som att jobba, det är jätte roligt att stå och vråla X antal gånger i de gamlas öron vad de ska få till middag eller nått annat de hakat up sig på och sen inte hör va man svarar eftersom de flesta vägrar använda hörapparat, varför måste de vada så fåfänga och envisa? Suck ja jag vet va jag har framför mig under sommaren i alla fall, hoppas verkligen att min rygg kommer att hålla…..

 
Annars har mitt liv varit ganska innehållslöst det ända som har hänt annars är att jag är förvirrad över vad jag vill med R, jag vet inte vad jag har honom alls just nu, och vi grälade igår, då sa han en sak som verkligen sårade mig just nu vet jag inte vilken fot jag ska stå på jag tycker jätte mycket om honom men det han sa och ville att jag skulle göra det kändes sårande och verkligen inte bra, men när han påstod att jag inte bryr mig och sa att han undra om jag nånsin bryr mig då blev det för mycket det sårade mig verkligen, jag har verkligen försökt visa att jag bryr mig om honom. Jag gör ju det, som det känns nu så är det upp till honom att ta kontakt om han vill prata med mig, just nu känns det som bolen ligger i hans hörn, vill han ha mig måste han nog börja visa det annars lär han förlora mig. Känner mig bara tom och ledsen just nu, vill inte att et ska vara så här men det ligger lite utanför min kontroll, som sagt inte jag som har bollen. Det är upp till R att förklara sig och be om ursäkt.

K tror det reder ut sig jag önskar jag kunde vara lika säker, jag vet bara att jag har haft ont i magen och huvudet sen det hände igår. Hur kommer det sig att män och det vi håller av har en sån förmåga att göra oss illa?

Som tur var har jag fått en ny vän (hoppas jag) Jo han drog med mig ut på en öl igår kväll vilket va skönt, han förstod att det va bättre än att sitta hemma och va ledsen, det va en trevlig kväll vi satt på helt enkelt och pratade och tog varsin öl. Behövde verkligen det och det va trevligt att lära känna nya människor i stan. Och att kunna prata på det sättet med en kille det va länge sen jag bara pratade med en kille och det va helt på det vänskapliga planet mellan oss utan några andra baktankar än just vänskap.
Jag har inte så många väner här i stan så det är alltid kul att utöka vänkretsen. mer än vänskap tror jag inte nån av oss är ute efter heller. Jag har ju R och han är viserligen singel men han vet om att jag har kille så tror inte han hoppas på mer han heller.

ha en skön kväll !

Kommentarer
Postat av: Karro

Hallllåååååå vem är Jo!! Varför har inte jag hört nåt om din nya vän??

Ber om ursäkt för min glupska kanin. Men som du sa hon har ju en liten dålig vana att smaka lite på allting. Men vi jobbar på att hon ska förstå att hon är växtätare i grund och botten.

Kram på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback