Ja blir en snabbis idag =)

Idag har inte hänt så värst mycket va på en *gäsp* föreläsning med jobbet mellan 12-17 idag som tog upp allt från brandsäkerhet till faklig info. Men det va mycket som va en upprepning från förra året eller helt onödigt och som inte gav nått alls! Det ända som jag kommer ha nytta av det är brand infon och den information som gavs om demens sjukdommar och hur demensen påverkar personens betende samt hur vi som personal kan bemöta deras betende i olika lägen, det va jätte intresant och givande ( typ den ända delen som va det) va flera skaer där jag kan plocka med mig till skolans värld. Men kommer absolut ha nytta av det i sommar.  

ja va mer då.........va ute med Jo och åt en bit mat på stan efter att jag plågats färdigt =) fast jag han shoppa lite innan han kom köpte ett par gymnastik skor i tunnare modell för de jag hade va inte mycket kvar av så det va lika bra att passa på när det va rea 200 kr för ett par skor det kan jag absolut överleva, sen va jag tvungen att köpa en ny vattenflasa till majas transport bur, köpte en förstor igår, men måste köpa ståltråd eller nått att fästa den med för annars får jag inte fast den och en matskål att ha i den nya transportburen.

Ja nu ska jag bara slöa resten av kvällen är grymt seg och jag fattar inte varför, tur jag kan få vara det bara
Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej hej!

hur går det med mina blommor? Sköter de sig ännu?

2006-06-14 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback