jobb jobb och åter jobb....

tja va ska jag säga? det har inte hänt så mycket  i mitt liv, jag jobbar som en galning det är inte mycket ledigt om man säger så......... men det ger ju bra med pengar som kommer vara uppskattade att ha i höst.
Är jätte trött nu, men när jag tänker på att jag får åka hem till Laholm om 6 veckor ca så orkar man kämpa på och veckorna går fort.

Ja bara tänkte uppdatera lite även om det blev kort.

Föresten någon som kan finska som vet vad : jag talar inte finska, prata svenska betyder??

Skulle uppskatta den översättningshjälpen om nån kan det

smält inte bort i hettan !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm. Jag är ju så jäkla het på finska jag... Men jag pratar inte finska är i alla fall: Minä en puhun suomeksi. Sen kan man ju ställa följdfrågan puhutko ruotsiksi? Det betyder pratar du svenska. Annars brukar en ymmärä fungera bra också. Betyder jag förstår inte. Så, nu har du fått ta del av mitt enorma finska ordförråd. Hoppas det är till nån hjälp!Ha det bra och smält inte bort i sommarsolen. Kram

2006-07-01 @ 14:02:26
Postat av: Jag igen

Vill bara tillägga att jag inte tar nåt som helst ansvar för felstavningar, grammatiska fel eller liknande.

2006-07-01 @ 14:03:19
Postat av: Rättelse

Minä en puhun suomea heter det. Betyder alltså jag pratar inte finska.

2006-07-01 @ 15:10:11
Postat av: Karro

Du Emma, en liten uppdatering borde du väl hinna med??


Kram, saknar dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback