Gör som AM sa här kommer ett inlägg till idag

Maja har varit jätte duktig i helgen är så stolt över henne  =)
När jag städat hennes bur i lördags så tog jag bort hennes hjul som hon springer i för att rengöra det när buren va ren, så jag satte maja på den ramp jag byggt så att hon kan gå in och ur buren själv den har hon inte fattat innan utan varit nöjd i buren med sitt hjul, men när hon sett rampen så gick hon själv över den in i sitt hus för att sova trode jag, men nä.....
När jag kom in i badrummet igen ( där buren står) så va hon inte i buren utan hade gått ut och lagt sig under min tvättkorg. Så sen i lördes förmiddag så har hon sprungit in och ut iburen som hon själv vill,  har haft lite extra koll på mat och vatten och det har hon fattat finns i buren för hon har både ätigt och drukigt bra, men det som gör mig mest stolt är att hon till och med går på toa i buren har inte gjort nått utanför buren ( än i alla fall men har ju bara gått 4 dagar). Det är ju en god början i alla fall, men nått hon gör som jag däremot  inte tycker om som hon har börjat med är att leka med toaborsten den är tydligen en jätte rolig leksak, men det känns inte så fräscht att hon ska leka med den direkt........ så nu får jag flytta upp den på toa stolen när jag inte är där......va gör man inte för sina raringar säg, Pratade med K idag och vi är rätt lika när det gäller våra djur läger ner en massa pengar på mat och leksaker mm tror inte de förstår hur pass bortskämde de är =)

Fast de kan kanske sägas om de tvåbenta raringarna med *ler*  nä då Ronny som är min raring han vet nog om att han har haft tur som har mig. Han är så söt och omtänksam, har verkligen hjärtat på det rätta stället. Han kommer upp hit i veckan ( bor i stockholm, så blir ett distansförhålande även om Gävle och sthlm ligger hyfsat nära) tror han kommer på lör morgon men det är osäkert än, vill att han ska komma innan men kompisarna vill festa med honom på fredag så vi får väl se när han dyker upp.....
Ska höra om jag får lägga ut en bild, men gör det inte utan ett ok från honom så har ni fått se båda mina sötnosar

Ha det så bra !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback