Klätrar på väggarna och stor städar..........

Japp, nu var det dags igen som vanligt när skolan börjar lida mot sitt slut så klätrar jag på väggarna så idag fick jag ett städ ryck och organiserade om och städade i gaderoberna, köksskåpen när det va klart så gick jag över resten av lägenheten och städade den noga så nu är här rent och fint, så skönt. 
Det är egentligen underligt att man kan få sånna ryck när man ska va ledig och koppla av, men jag tycks inte fungera på det sättet, så fort skolan börjar lugna ner sig blir jag rast lös och stressad (!!) för jag vet inte vad jag ska göra, är det skola har man ju alltid nått som ligger och väntar när man är ledig och kan göra va man vill blir jag bara rastlös det riktigt kryper i mig.

Jag insåg i går kväll att jag har gått upp i vikt, kan inte va så mycket men det synns ändå och det stör mig jag triv med min vikt även det finns saker jag skulle vilja ändra. Så nu har jag bestämt mig för att gå ner i vikt inga drastiska åtgärder men har gått upp 3-4 kg som ska bort !! Så när jag städade kössåpen idag åkte allt onyttigt som kakor ut ( är ett stort kakmonster). Så nu ska jag försöka äte mer hälsosamt och röra på mig mer börja ett sundare liv inte enbart för att gå ner i vikt utan för att kroppen mår bra av det

Det är så skönt att vara klar med alla uppgifter för terminen, de är första gången jag har varit klar så här långt innan. Det lär inte bli mr än ett G som vanligt.... en tror inte jag klarar av att få mer, så länge det inte är IG så antar jag att jag får va nöjd och så dåligt skrivet är det inte att jag skulle få ig, då blir jag väldigt förvånad.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback