Min älskling är här på besök



min söros  när han tränar Akido
min sötnos  när han tränar Akido



Majas alla äventyr har börjat lunga ner sig för den här gången, nu har hon börjat äta och dricka normalt och verkar vara pigg, vilket är skönt.

Just nu har jag min pojkvän på besök han kom i fredags förmidags och stannar minste en vecka ev lite mer vi får se hoppas det i alla fall alltid kul att umgås med den man älskar. Vi gick en snabb vända på stan när han kom för att köpa lite saker som R behövde sen åkte vi hem till mig och hade det mysigt och njöt av varandras sälskap igen, vi har inte träffats på fem ( ja fem!) veckor, det tar lite på en att ha ett distansförhållande trots att det bara är 1½ timmes resa mellan oss så har vi olika scheman som helst ska passa ihop, det kan va svårt ibland.......

I lördags va vi tidigt uppe ( va nog första gången det, han sover länge den manen)  sem gick vi på stan så jag kunde köpa zoforbas och mjölmaskar till maja ( det gillade han inte driekt...)  sen sprang vi mer på stan jag köpte lite små saker typ en stor hårklämma och lite sånt men höll i pengarna lite sen gick vi och fikade på ett mysigt cafe och hade det bra. Hem och lagade en god middag och mys och tv tittade.

Idag är väl planen att lura ut honom på en promenad i alla fall, men tänker ta det lungt och slöa idag så det så =)

Jag har lagt upp en blid på R här ovan han blev lite generad men det behöver han inte bli alls, för han är så söt och go, och min =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Låter som om ni haft det riktigt mysigt och trevlig. Själv sitter jag och fixar det sista på mina examinationsuppgifter.

Kram

2006-05-29 @ 14:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback