Nu har även jag blivit bloggberoende =)

SÅ ! Nu har det jag bara väntat på hänt.  Nu har mina vänner ( K och AM ) fått även mig att börja blogga. de har varit flitiga i att skriva i sina bloggar och jag har bara skjutigt upp det hela tiden, men nu tvingade K mig så  det va bara att starta upp en.

Idag har det varit en lugn dag i skolan, va först på en föreläsning om ledarskap som va väldigt intresant med K sen gick vi hem till AM och åt lunch och så pluggade de, jag är ju redan klar så satt mest och kom med glada tillrop ( är inte så elak att jag mobbar mina vänner, eller jo kanske ibland..........)

Ha det bra = )

Kommentarer
Postat av: Am

Det var på tiden, vi kräver minst två uppdateringar per dag.

2006-05-18 @ 13:10:16
Postat av: Karro

Instämmer med AM nu får du ta igen allt bloggade du missat. Eller en per dag räcker nog så är du lika aktiv bloggare som jag sen.

Molly säger hej!

Kram.

2006-05-18 @ 14:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback