Är på ett väldigt bra humör idag

Idag är jag på ett strålande humör, trots att J såg till att jag  fick gå upp 6 i morse. tror nog jag kan förlåta honom för det ;=)


Vi åkte hem till hans mamma i måndags kväll, det va ganska nervöst innan måste jag säga eftersom J och jag inte träffats så länge. Men hans mamma va verkligen trevlig och lätt att prata med. Så det va inga problem alls, det va verkligen kul. Jag tror J tyckte det va skönt med att vi kom överens, det sa han i alla fall fast tror nog att han tyckte vi pratade lite för mycket. Va nog lite orolig för vad hans mamma sa när hon och jag va själva men hon skötte sig, berättade inga pinsamheter om honom. Bara en historia om hur han sprang i mål utan skor under en tävling för att skosnörena gick upp och det va ju inte nått.  

Så det har varit några riktigt bra dagar, jag vet inte vad det är med J men han får mej att må så otroligt bra, och jag tycker så mycket om honom och vill bara ha honom nära, det är på ett helt nytt sätt den här gången det känns liksom rätt på nått sätt.

J sa att han älskar mig för första gången i går, vist har det gått fort det har gått väldigt fort, men jag känner på samma sätt och då spelar inte tiden nån större roll. Det är bara att njuta av att ha träffat en så underbar kille och vårda det vi har på bästa sätt. Men det måste jag säga att han gör, verkligen. 

J visade mig Söderhamn vi gick runt stan lite och upp på nått berg med ett torn på och titta men det va igenbommat, östra berget tror jag det hette. Sen gick vi ner mot staden och strosade runt lite. J vet att jag letar efter stövlar så han ( ja tjejer HAN ) föreslog att vi skulle gå in i en skoaffär vi gick förbi, jag hade inte sagt nått. Och sen satt han snällt och vänta meddans jag kollade runt och prövade lite stövlar. Sen fick han va smakråd när jag inte kunde bestämma mig om jag ville ha den stövel jag hitta i svart eller brunt ( det blev svart) och kom med bra råd för att va kille, blev lite imponerad av dej älskling  

I tisdags kväll skulle J tävla det va därför vi åkte till söderhamn, han brukar orientera men det här va en löpartävling, borg loppet de skulle springa 6 km. Så vi åkte dit alltihop ( jag, J och hans mamma). Men väl där blev vi halvt uppätna av mygg/knott. Det va hemskt de var verkligen överallt !!!! Har jag ine sagt det innan så säger jag det nu, jag HATAR mygg och knott ! urs…. Så vi åkte hem till dem igen för att hämta mygg medel och då blev det i alla fall uthärdligt även om jag fick flera bett =(Men det va roligt att vara med och titta på, fick ju agera lite hejarklack när han kom inom syn och hör håll, klart man måste peppa på sin älskling ju =) 

Han gjorde ett bra jobb han kom 6 tror jag det va eller 5 blev osäker nu, ja nått av de, så han fick en kylväska, inte helt fel. Vi missade när han startade jag och hans mamma vi gick och ficka och kom en min efter att start gått, men det kommer ju förhoppningsvis fler tillfällen. Sen stod vi och pratade medan vi väntade på att de skulle gå i mål, det tog 23 min för J att ta sig runt de 6 km, va stolt över honom. Hade inte orkat halva vägen jag och definitivt inte i deras tempo för det va högt !  

Nä , nu ska jag fixa lite hemma innan J kommer ska bjuda på middag, han bjöd mig på lunch idag så rätt får va rätt ju =) nej men det är bara mysigt 

Ha en trevlig kväll !!       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback