en månad.......

Idag va jag och J och sa ja till den nya lägeheten, så nu ska vi bara säga upp våra nuvarande lägenheter så är det bara själva flytten kvar sen. Vi flyttar ihop den första november.
det ska bli jätte kul och spänande. men edt känns verkligen het rätt så jag är inte orolig för att det inte kommer fungera.

idag va jag i skolan och hämtade en uniform till redovisningen vi ska ha i skolan på onsdag. jag ska lägga in bilder strax så ni får se hur jag såg ut i den. Jag kännde mej något löjlig i uniformen om jag ska va ärlig, och de väger ju jätte mycket ! förvånad, stackars de som gör lumpen och springer runt i sånna var dag. jag lånade bara en uniforn i fall att den lotta uniform jag ska få låna av en kompis inte passar. men blir säkert bra.
Fast folk glodde lite när jag gick hem med kläderna , jag hade dem i en svart soppåse som jag hade på axlen folk undrade om jag kom med julklappar redan.
sen mötte jag min granne på bussen (kläderna va så tunga, så va tvungen att åka buss hem idag) så fick jag en lång utläggning om varför han va 34 år och oskuld...........vet inte riktigt hur jag jämt !!! ska lyckas hamna i sånna udda samtal med folk jag knappt känner. Han babbla nått om sin kristna tro och en sida på nätet där han tydligen dejtar en massa tjejenån kristen  dejting sida sjunde himelen hette den vist.
ja han va mysko i alla fall men han är trevlig och tydligen har han sätt mig på väg till J flera gånger så han tyckte det va kul jag träffat nån va han nu hade med det att göra. Har bara pratat med honom 3-4 gånger innan.

ja det va min dag så långt, nu väntar jag bara på att J ska behaga komma hem nån gång.
ha en skön kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback