lite närvöst nu

Blir en lite kort blogg idag för har inte hänt så väsrt mycket än idag.

Vaknade med väldigt trevligt och otroligt sött sälskap i morse, J sov över hos mig i natt vi skulle ju båda upp till skolan så det gjorde inte så mycket då tyckte vi. och det är alltid mysigt at ha honom nära.

sen va det skolan som gälde fast vi va snabbt klara så vi kunde gå hem för att fortsetta plugga hemma, tror dock vi ska tala tyst om hur det gick, men jag har ju hela veckan och helgen till att kunna plugga så det ska nog gå bra, tvivlar inte men lite stessad är jag allt. K som är så duktig hon har ju jobbat på som en tok idag men hon ska iofs åka hem till åland i helgen och kan inte plugga då så hinner säkert i kapp.

Sen pratade jag lite med älsklingen ( J ) på msn ja han har äntligen fått igång sin dator =)
och då sa han att han skulle åka hem till söderhamn för at va med i en orienteringstävling som ska gå i morgon (tis) men att han tyckte det va synd att åka i från mig. Det va det ju med.......... men sen frågade han rätt som det var om jag ville följa med honom hem, först blev jag lite tveksam, det är ju så nytt mellan oss än allt går så fort. Men sen tänkte jag en gång till och det kan ju bara vara roligt även om jag är närvös nu för att träffa hans mamma, men kommer säkert gå bra första gången är ju alltid värst. 
Att han ville att jag skulle följa med honom hem är ju bara ett gott tecken på att han vill träffas mer och kanske att det blir mer seriöst, så det känns bra.  Har redan förvarnat honom om att han kommer få träffa min mamma när hon kommer 20 okt till 25 okt hon är ju väldigt nyfiken på honom hon med =)


jag kommer hem igen antingen tis kväll eller ons morgon så vi hörs snart igen 

ha en trevlig kväll, för det tänker jag ha
hoppas hon gillar mig nu bara =) 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback