Min älskling är bara så söt

I går träffades jag och J på kvällen efter att vi båda pluggat klart. vi gick ut och gick en promenad på 50 min vi gick på upptäcksfärd i sätra och jag konstaterade att sätra är stort ! Mycket större än man tror när man tänker på det.  

Sen gick vi hem till mig och myste, när vi låg och hade skönt va händer tror ni? Jo jag får näsblod, hehe så typiskt men J tar allt sånt med en axel ryckning så det är skönt, gick över snabbt i alla fall men det är lite iretterande när det händer. men anars va kvällen väldigt mysig och trevlig vi såg på film ( Adam & Eva) sen låg vi och pratade en lång stund han sov över här i natt. 

Idag va jag och J ute i valbo och shoppade lite ( han frågade själv om han fick följa med, det bådar gott) 
Stackaren jag släpade med honom in i de flesta butiker idag och han följde snällt med. hehe jag får väl ta hand om honom sen va riktigt snäll och go ( fgast det är jag ju jämt iofs). Vi sprang i en massa skoaffärer men jag hittade inga stövlar jag ville ha där heller =( eller jo det gjorde jag fast jag lägger över 1000 kr på ett par stövlar det har jag inte råd med. Jag fattar inte  att det ska va så svårt att hitta ett par stövlar som är enkla i modellen och lagom hög klack det är det jag vill ha och det finns inte ! eller så är det ett rån.
Så det enda jag kom hem med va galgar hehe nog fösta gången jag inte shoppat mer där ute. 
Fick veta att J fyller år snart den 2 okt så nu får jag börja fundera på en present till honom, killar är så svåra att komma på nått bra till och sen har jag ju inte kännt honom så länge så det försvårar det lite, men jag har ju tid på mig så nått ska jag allt komma på. Men har nån nått tips så får ni gärna komma med dem =D

Nu har vi varit hemma från IKEA en stund J borde höra av sig snart han skulle bara äta o träna så ska vi ses igen i kväll. så får vi se vad som händer och va vi gör.


Jag pratade lite med K på msn nu stackaren hon sitter och saknar sin pojkvän på åland, jag förstår henne det är jobbigt att sakna och längta efter den man älskar och veta att det dröjer innan man kan ses. Jag har ju haft det så under de senaste förhållande jag haft, men nu när jag träffat J så förstår jag hur mycket det betyder att träffa nån som bor närmare nån man kan träffa nästan när man vill i alla fall, och det är på ett helt annat sätt den här gången det känns helt rätt på nått sätt som jag inte riktigt kan förklara det känns bara bra. är så glad jag träffat J tänk va världen är liten ibland ( vi bor grannar, eller det är ca 500 m mellan de hus vi bor i)

Ha en trevlig kväll !!





 

Kommentarer
Postat av: Karro

Låter som du har haft en underbar dag! Du vet hur avundsjuk jag är...

Men det är ju tur att jag har dig att prata med när saknaden blir jobbig iaf!

Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback