Tur det finns några bra killar i alla fall......

Igår efter att J hade gått hem en stund på dagen så hamnade jag här vid datorn (förvånad någon?)
då pratade jag en stund med K hon va nere  eftersom det inte fanns någon att prata med o killen inte hade tid. Jag som har haft distans förhållande jag vet mycket väl vad hon pratar om, man längtar efter någon hela dagen och hoppas de ska ringa eller komma Online på datorn men de gör inte det utan är upptagen med en massa annat då är det lätt att känna sig åsidosatt och så längtar man bara ännu mera. Så jag försökte va positiv och uppmuntrande som man ju ska va som en förstående vän =) 
rätt som det va så säger hon att Emma vet du vad nu har du gjort mej glad igen ! tack, tack !
Hihi då blir man lika glad själv alltid roligt att kunna glädja andra ju.

För att citera henne  ” Nu på eftermiddagen pratade en stund med J på msn och då kändes det lite bättre men min räddning idag var faktiskt Em, som på nåt sätt lyckades pigga upp mig och nu är jag faktiskt på riktigt bra humör igen! Vet inte vad du gjorde vännen, men tack!”  

ler, det är ju inte fel att få höra sånt, behövde nog det idag få nu är det mitt humör som åkt ner drastiskt. Jag vet inte riktigt vad det är men det beror nog på ett mail som R skickade i går kväll (fick det precis) hur kan killar va såna puckade idioter ibland???? Jag förstår att han kanske inte vill ha någon kontakt med mig nu när det är över mellan oss, och det är kanske det bästa på sätt och vis med att vi aldrig hörs av igen. För jag vill inte ha honom tillbaka jag har träffat J nu ju och jag har inga planer på att äventyra det, det tycker jag om honom alldeles för mycket för att göra. Men R är så korkad, han tycker det är mitt fel att han hamnade i koma o nästan dog bara för att jag berättade om J men herre gud det är ju snart fyra månader sen vi gjorde slut ! Livet måste ju gå vidare och va hade han trott att jag skulle va nunna resten av livet bara för att han inte fattade vilken tjej han gick miste om?  

Han sa att han begick sitt livs största misstag när han dumpade mig men urs va sakerna har gått fel sen dess, ja jag har försökt vara rak och ärlig med att vad jag kände. Och att det sen inte va det han ville höra är ju inte mitt fel. Nej nu får det va bra det är tråkigt att vi inte kunde vara vänner men nu visade han va han ligger på för nivå så det är väl lika bra att gå åt olika håll, känns som R och jag bara förstör för varandra mer än nått annat och det va som mamma och pappa sa med att det är ju inte honom jag ska ägna mig åt och lägga min tid och energi på bara saker och de har ju som vanligt helt rätt. Finns ingen anledning att ha folk runt en som bara sårar eller som man riskerar att såra. Då är det nått fel nått som är riktig fel. Men nu är det slut med det, hade jag inte träffat J kanske saker och ting hade varit annorlunda men nu har jag ju honom i mitt liv. Det är visserligen så nytt mellan oss än så är väl förtidigt att säga nått om hur det slutar eller om vi blir ett par, men jag vet att jag hoppas det håller i alla fall, utan tvekan.  

Urs känner mig bara så irriterad just nu och jag vet inte varför vet bara att jag skulle kunna skrika just nu, jag brukar inte va sån här. Ja det går väl över jag ska väl ta tag i pluggandet nu eller nått….sen ska jag nog ut och gå en lång promenad (funderar på att börja springa, har ju aldrig gjort det innan men kan ju va bra för att få upp kondisen o är ju bra för ryggen så kan ju va värt att försöka i alla fall)

Fick den här länken av K i går, kanske svarar nått på varför killar är som de är , svarar på den strora frågan om hur killar tänker:
http://www.yttermera.se/sex_och_karlek/for_kvinnor/mans_goda_rad/hur_killar_tanker.html

 Nä !! Seriöst, nu MÅSTE jag verkligen börja plugga urs ! Jag vill inte, vill inte…… men nu har ju K varit lika över ambitiös som vanligt så måste ju göra ett bra jobb jag med. Ingen press där alls
 ;=)


Ha en fortsatt trevlig helg och en bra vecka !


Kommentarer
Postat av: Karro

Du, du behöver inte känna dig stressad. Jag har bara läst tio sidor idag och jag har ju en hel bok att kolla igenom till imorgon typ. Vet inte om jag ska ta itu med att läsa eller skriva riktigt...

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback