Ser illa ut.....

Det ser inte troligt ut att vi kommer flytta trots allt. Så är lite ledsen det är inte det att vi bor så illa här heller  men en större lägenhet skulle liksom inte vara helt fel, det skulle bli mera som vårt eget hem, Som vi bor nu känns det bara som ett tillfäligt boende det är inte vårt riktigt, vi kan inte göra som vi vill riktigt inte tapetsera om eller liknande.
Men eftersom vad som händer efter jul för min del är osäkert just nu så känns det inte lönt att flytta nu för tänk om vi flyttar nu och så får jag jobb i nån annan stad, vist det går pendla men ändå...... Jonas har ju i alla fall 1 år kvar, men bättre att han pendlar då han bara är i skolan en dag i veckan en jag som lär jobba fem dagar i veckan då.
Men jag kanske inte får nått jobb inte ens ett vik vem vet och då tänker jag plugga en termin till. Vad vet jag inte riktigt än.

Sen är det som Jonas sa med att om vi blir kvar här om jag nu får jobb i Gävle vilket jag tvivlar på så har vi ju högre kö poäng då och har större chans på den lägenhet vi verkligen vill ha i så fall.

Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback