Uppdatering kring lägenheten

Den där lägenheten vi tittade på igår var helt perfekt och vi ville båda två ha den men när vi kom hem vid 22.30 tiden efter att ha sett den så hade nån jävle ( ursäkta språket) tackat ja........ hade klockan bara gått över 24.00 hade varit våran men de tackade ja under tiden vi va borta för ingen hade tackat jag när vi åkte....... så himmla typiskt.
För den var verkligen fin och hade ett kanon läge. Men va väl för bra för att vara sant antar jag.......

Ja vi får väl se hur det går, vi kollar på lägenheter just nu i hela gävle för att svara karro =) de områden vi tittar mest på är faktiskt brynäs (men vill bo långt ner då som alla andra), öster och andersberg är ju där hyrorna är rimligast.

Vi har en mindre lägenhet  med (50 kvadratmeter) som vi ligger etta på som vi ska kolla på har nu fått ett annat telefon nummer av gavlegårdarna tog dem lång tid att leta fram det rätta (mer än en vecka, de hade skrivit fel i mailet vi fick) Så får vi se sen när vi tittat på den lägenheten med innan vi tar några beslut om hur vi ska göra. Smartast så, men vi håller öron och öron öppna så om nån har nått bra tips hör gärna av er!

Just nu väntar jag på att jonas ska komma hem, han borde va hemma till 19.00 så som den snälla sambo jag är står maten på bordet när han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback