Oj hur fick det här till då?

Ja ni nu är karusellen igån igen med en massa jobbintervjuer.

Jag har ärligt talat ingen aning om hur jag lyckas men jag gör det .

Jag har på bara några dagar lyckats boka in fem jobbinterjuer det va tre intervjuer bokade i förgår, fyra igår och nu ringde en femte och bokade en intervju med mej precis. Jätte kul absolut men jag förstår inte riktgt vad som hänt känner jag, det går så fort.

Nästa onsdag och torsdag kommer jag inte vara människa känns det som. på Onsdagen ska jag på två intervjuer i Huddinge och sen ska vi (jonas, jag , david och deras pappa mats) på fotboll på Råsunda Sverige-Lettland. Sen har vi passat på att utnyttja studentrabbaten på scandic medan vi fortfarande är studenter så ska sova där blev lika dyrt som ett hyfsat vandrarhem med studentrabbaten. Och på torsdagen har jag tre intervjuer en i Stockholm och två i södertälje (en lite utanför i Hölö). Av de i södertälje så är de en av dem som har två heltidstjänster ute så jag ska alltså på fem intervjuer men det är sex jobb som jag har möjlighet att få om jag gör bra ifrån mej på intervjuerna.

Urs det är så närvöst med jobbinterjuer och jag brukar va helt skakis efter som jonas får ta han om mej =)
Och nu ska jag klara av så många på två dagar. jag får ju verkligen träning i att gå på jobbintervjuer i alla fall om inte annat.

Jag hoppas verkligen jag får nått avv jobben det vore helt perfekt för mej och jonas. Ser bara fördelar med en flytt dit bortsett från de faktum att vi måste flytta en gång till då men det är det verkligen värt om det blir till ett fast jobb.

Och jag har ju bra chanser att få det med annars hade jag ju inte blivit kallad på intervjuerna utgår jag från.



Jag visade föresten vår uppsats för mamma och en kollega till henne får att de skulle kolla över all fakta så det inte va nått tok med den eller att jag missförstått nått men de var mycket inponerade av vad vi har åstakommit så det var jätte skoj verkligen =)
Var hos vår handledare idag och pratade lite med henne och Göran och läget kring vår uppsats och Berit tcker vi har gjort ett mycket bra jobb och ska va stolta över vad vi har gjort för tydligen är det väldigt många bland de som skriver i år som håller en rätt låg standard på sina uppsatser. Men de tyckte vår såg riktigt bra ut och om vi jobbar på bra nu med resultatet plus allt små pill som är kvar så ska vi utan problem kunna gå upp i jul så det känns skönt, för det trode ajg inte för några veckor sen men det kräver att både P och jag arbetar på massor nu så hoppas hon kommer göra det.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback