Håll en tumme för mej!!

Men bara en tumme =) för två betyder otur och det vill jag inte ha.

Jag ska till stockholm på måndag på jobbintervju på en förskola som heter skogsgläntan och på fredag ska jag till Södertälje på en jobbintervju där på en förskolan som heter Ekensförskola på fredag och var på en jobbintervju i sandviken i går med. Så det här känns jätte bra just nu men vi får väl se hur det går jag ska ju få nått av jobben med men det bästa som skulle kunna hända just nu är ju att få en fast heltids tjänst det vore min dröm det. Då är det värt att flytta igen för får jag jobbet i Södertälje måste vi ju nästan det...... vi får väl se hur det blir men jag är realistisk och det kan ju bli så men då är det värt det eftersom man flyttar till nått som är tryggt ett fast jobb. Och både sthlm och södertälje ligger bra till för Jonas när han ska söka jobb. 

har varit och klippt mej så jag ser riktigt snygg ut när det är dags för intervjuerna
image73
här är jag blev en kortare page den här gången än förra gången men känns jätte bra
(förutom på morgonen då man yrvaken ska fixa till den)

image74 
skönheten och odjuret eller vad säger man =D

Men som sagt önska mej lycka till i nästa vecka för det kommre att behövas så närvös som jag kommer vara.
Men ska ta chansen när jag är i sthlm att träffa Lelle mammas bästa vän de va så länge sen vi träffades och hon är så go vi ska ut och äta tillsammans. Jätte kul hon har inte träffat jonas heller tror jag så får se vad hon tycker om honom =D

Nej nu ska jag väl ta tag i avhandlingen jag sitter och undviker...... such jag har väl inget val annars har jag tvätt att ta hand om, här ska städas för vi får gäster på lördag, bode skriva handlingslista så vi får med allt hem som vi ska bjuda på så jag kan baka tårta (chokladmosstårtan eftersom både jonas o hans pappa är galna i glass) urs jag tycker verkligen inte om att ha massor som ligger när jag måste plugga då blir jag ostrukturerad men jag MÅSTE ju plugga så får bli plugg idag, tar tvätten i kväll och städar i morgon för det behövs. En viss fyrbent tjej har nämligen jagat löv på balkongen så nu har vi mer löv inne än det är på träden utanför tror jag =) nej men skämt o sido så har hon lyckats få in en hel del löv och hon kommer stolt o visar vad hon fångat tokfian =)

Kommentarer
Postat av: J

Fin du vart i håret nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback