Hjälp!!!

Oj jösses hur sjutton har det här gått till????

Just nu lever jag i min egen lilla förvirrade väld och det känns riktigt snurrig just nu milt sagt. så fort jag har koll på läget ringer telefonen och så är vi där igen eller så står det du har mail och så ligger mailet där och väntar....

Och det är jätte roligt att bli kallad på anstälningsintervju men så fort jag tror jag har koll på alla jag ska på och lyckas planera in dem i plugg schemat plus allt annat som måste göras (ska tex på läger 4 dagar nästa vecka).

Men när det här är klart kommer jag ha varit på fem intervjuer sex om man tänker att jag varit på ett ställe två gånger de ville jag skulle komma tillbaka. Men det är först nästa vecka jag kommer ha averkat alla i väsrsta fall blir det tre intervjuer på samma dag (nu på fredag) annars blir det två på fredag o en på måndag men efter det är det klart. OM ingen mer hör av sig.....Som det känns nu så skulle jag inte bli förvånad men nu borda jag ju i alla fall få nått av jobben tycker jag. Det känns så bra även om fötterna är upp och huvudet ner,

Efter intervjun igår va det tur Jonas va med och kunde lugna mej så snurrig och darrig som jag var när jag kom ut, urs och fy det va inte alls kul tog flera timmar innan jag var lugn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback