JAG och ingen annan än JAG är drottning i köket =)

Det är precis vad Clawdia tycktes tänka när hon lyckligt kom på att man ju faktiskt kan klättra uppe på våra köksskåp!!!!

Både Jonas och jag blev något snopna när hon hoppade upp där. Men hon verkar hel trivas med sitt nya ställe och är hur nöjd och belåten som hellst. Igår hoppa hon upp där när jonas och jag satt och åt och somnade så gott så. Tyvärr hann jag inte hämta kamerna innan Jonas väckte henne men fick några sköna bilder i alla fall.

image75
kom o ta mej då matte om du kan, kolla var jag är =D vist är jag duktig som kan själv!!


image77
här är MIN plats !! perfekt nu ser jag allt ni gör! ( hon hoppar upp från bänken brevid spisen upp på skpået till vänder på väggen och sen upp på köksskåpen, smart kisse)

image78
Vill du nått får du komma hit ;-)


Nu ska jag ta tag i tillvaron får gäster omca två tmmar så ska väl kanske börja förbereda så smått fast mycket är klart. Tårtan ska bara dekoreras o det kan jag ändå inte göra fören den ska serveras (chokladmouse tårtan) ska bli flygande jakob till mat och kar redan fixat så kycklingen är i små bitar så det är i princip bara att koka riset och att den ska stå i ugnen som tar tid.... jonas har städat så det är nog ganska bra koll på läget tycker jag. Sönt det hatar att stressa bara de kommer när de har sagt så är jag nöjd men sätter nog in maten så det blir lagom men inte så att de blir mat så fort de kommer innanför dörren...... Svårt det där.

Ha en skön helg det tänker i alla fall jag ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback