Nu kommer hösten och då längtar jag i alla fall till sommar tider ;-)

Japp nu närmar sig hösten med storm steg och det är ju inte utan att man längtar efter den sommar vi knappt hade.
Och när jag satt och kollade runt bland korten från i sommras och hittade ännu fler kort från per Gessle konserten vi va på i Halmstad på Örjans var annars ska man se Per gessle och Gyllene tider för den delen om inte där? det är och kan inte bli samma sak så är det bara oavsett vad någon annan påstår.

Jag såg återtåget med Gyllene tider 2004 med alla vänner hemma dagarna innan jag flyttade till Gävle som en avsked middad innan och sen konsert. Det ver verkligen en underbar kväll och konserten var den bästa jag varit på den och Bruse Springsten är i en liga för sig.

Men hur som hellst så sponsrade pappas bryggeri konserten med dricka så vi fick vip biljetter =D grattis så det var ju ett stort plus, jag menar vem på en skala från ett till tio säger nej till det? Den personen är ju galen i mina ögon i alla fall. När jag inte va hemma fick min familj chans att gå på Lars Winnerbäck pappa jobba då med, men de gick inte mamma ville gå med inte syrran och andreas.

Men nu kommer jag till saken i alla fall här kommer lite bilder från i sommar och Gessle. Håll till godo !

image54
Jag och syrran, jag passade på att "låna" mammas jacka som jag bara älskar den är kanon så när jag är hemma är den min =D

image56

Här fick mamma va med på ett hörn

image57

Bra utsikt vi hade eller hur?

image58
Jag vet inte vad ni säger men jag tror den stackars tjejen FRYSER!

image59
Vi igen sista bilden

Tjejen bakom mej var en riktig bitch, Jag stälde mej vid räcket för min ryggs skull de hade paxat platserna med väskor och blev jätte sura när jag sto bort dem så vi kunde stå där men är man på konsert och det inte är mer bokade platser än en ståläktare så får man vackert stå på sin plats anser jag. Hon sa att hon skulle skvallra för min mamma för hon kännde minnsan henne. hon är ju i alla fall 25 plus så moget.....
Jag svarade bara att gör det du det va mamma som sa åt mej att ställa mej hhär och hon sitter där borta så varsegod inte bryr jag mej.
Det fick tyst på henne i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback