PÅ SMÄLLEN !!!!

Hehe, blev du rädd nu förlåt, nej jag är inte med barn än. Även om både Jonas och jag längtar efter att få barn så kommer vi att vänta tills åtminstone en av oss har ett fast jobb.

 

Nej vi hade ett års dag den 27/8-07 det va min första dagen på VFUn så lite lagom trött kom jag hem och så slängde vi oss i en dusch ihop och gjorde oss i ordning att åka in till stan sen gick vi på Österns pärla som är vår nya favorit restaurang och myste tillsammans och pratade massor om vårt år tillsammans och vår framtid =)

 

Sen gick vi och såg på smällen, en riktigt rolig film, så se den !

Fast eftersom både Jonas och jag vill ha barn så får ju en sån film en att längta ännu mera men eftersom jag fortfarande inte riktigt återhämtat mej sen jag va sjuk enligt min doktor kommer det att ta runt ett år så kommer det ju ändå dröja till dess vill ju inte riskera min eller barnets hälsa direkt. Sen är det ju som jag va inne på tidigare ekonomin??det är ju mycket som kostar när man har ett litet barn och om man inte jobbar är väl inte ersättningen så hög heller?.. Nej ska vi ha barn ska det va på rätt sätt och det är i alla fall giftermål och jobb först och barn sen hur gärna man än vill nått annat.

 

Kan inte fatta att det har gått ett år sen första gången Jonas och jag träffades första gången, jag minns vår första dejt som det vare igår, jag minns hur vi låg på sängen och pratade och jag frågade vad han tyckte om att flytta ihop hur nervös jag var och hur underbart vi haft de sen även om vissa bitar har varit en berg och dalbana, speciellt allt kring min hälsa och oron när jag var dålig.

 

Jag inser mer och mer vilken otrolig kille jag har, vist har jag gnällt på honom och vist får jag gråa hår ibland av honom ( men det får han ju av mej med) för han gör bra mycket mer än vad många killar gör om det sen inte blir som jag vill så gör han ju verkligen sitt bästa och han ställer upp till 110 % så jag håller på och tränar upp honom nu heheh

 Ska försöka skriva lite om min VFU i morgon lovar. Vi hade en färg katastrof i klassrummet kan man säga det var verkligen färg precis överallt så lämnar er med den Cliff hangern så får ni fundera på vad jag gjorde med eleverna som resulterade i det hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback