The one and only

heheh Clawdia är ju så go bara.
De två senaste dagarna har hon varit på ett otroligt lekfullt humör och velat busa och leka hela tiden så vi har haft fullt upp för att hinna med i hennes tempo och leka med henne.

Men hon har av någon anledning börjat bitas mera hon som bara nafsat lite innan och aldrig biter hårt. Nu har hon helt plötsligt blivit som förbytt och biter hårt och kommer hoppande och anfaller fötterna när man minst anar det. Men det är bara det att hon BARA gör det på Jonas ! Han hoppar runt här och hojtar för hon bestämmer sig för att sätta huggtänderna i honom och vaknar på nätterna av att hon biter honom i fötterna om han har dem utanför täcket. Mig lägger hon sig bara på ( jag sover på mage så då lägger hon sig ofta på min rygg och sover under natten, kan bli väldigt vart ibland tur jag är så frusen av mig).

Lite lustigt bara att hon bara ger sig på Jonas som är så snäll mot henne. Det är ju mest jag som gör sånt hon inte gillar som att klippa klorna och andra dumheter som man måste stå ut med när man har fyra tassar och en svans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback