Tränings pass och plugg

Igår frågade mej Jonas om vi skulle ut och träna och jag utgick då från att han skulle ut och springa samtidigt som jag joggade/gick på mitt håll eftersom jag aldrig skulle klara av att hålla det tempo han håller då han tränar. så jag tog på mej och tog fram mp3n för inte tänker jag springa ensam utan musik det blir ju ur trist. Men då ser Jonas förvånat på mej och undrar va jag ska med den till då kan vi ju inte prata.....
Jag blev förvånad på ett bra sätt, Så vi gav oss ut i jogging spåret och med Jonas som puschade på mig så klarade  mer än vad jag nånsin hade trott att jag skulle klara av. Vist min kondis är ur usel men va fasen jag är på gång i alla fall. Vi sprang i intervaller 2 min jogging och 4 min gång i rask takt i 1 tim och 20 min så det blev ett bra pass, men konstigt nog har jag ingen träningsvärk idag så det va ju bra kunde nog tagit i mera när jag spran eller så strechade jag bra =)

Idag blir vilodag och i morgon är det pilates jonas och jag anmälde oss igår så det är bokat och klart nu 

Idag har jag och P som jag skriver uppsatsen med varit på Högskolar i 2 tim och 30 min och pluggat vi kom igång riktigt bra med uppsatsen och arbetsfördelningen så nu har vi arbetsplaneringen klar för oss och jag tror verkligen vi kommer lyckas hålla den och om vi gör det så kommer vi ligga riktigt bra till under hösten och få klar uppsatsen i god tid bara vi jobbar på och vi är ju båda personer som pluggar bra så det här kommer vi att fixa utan problem tror jag nu är det bara att sätta full fart framåt, ska sätta mej med uppsatsen och börja skriva lite på inledningen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback