Utmanad

Jag lovade ju att anta karros (http://karolinaakerblom.blogspot.com/) utmaning med 7 sanningar så här kommer de.


1.
Jag blev som liten väldigt skrämd av en grävskopa och den fobin sitter hur gärna jag än vill erkänna det fortfarande i mej, idag kan jag gå förbi en grävskopa utan att få panik men jag går fort och försöker tänka på nått annat då det är obehagligt. Tidigare var det helt omöjligt då tog jag en omväg för att slippa gå förbi.....

2  .
Jag älskar film, men det finns en film du aldrig någonsin kommer få att se mej titta på igen och det är landet från längesen filmerna. Så den när jag gick på lågstadiet i skolan och lipade ögonen ur mej oj oj så kul klaskamraterna hade och jag skämdes. Jag är en lipsill när jag ser på film så enkelt är det.


3.

jag har datum noja och går igenom vårt kylskåp ofta för att slänga bort allt som har gått ut. Om nått har blivit mögligt får jag nästan panik det är så fruktansvärt äckligt.


4.

Jag har en förmåga att analysera sönder saker och när jag tänker på något så planerar jag ofta flera år fram i tiden. Min sambo kan bli lite tokig på mej för det ibland. Blir sån när jag rycks med av nått.


5.

Jag hatar mitt hår och ägnar mycket tid på morgonen att få det som jag vill.


6.

Jag har alltid höga krav på mej själv att lyckas och det har lett till magsår och en mage som är super känslig för stress idag. Har varit så sen i åk 7.  Är en överambitiös person som vill mycket med livet.


7.

Jag har en otrolig förmåga att köpa hem MASSOR med böcker då jag älskar att läsa. Problemet är bara att jag inte har haft tid eller ork på sista tiden att läsa så just nu skulle jag tippa att jag har ca 10 olästa böcker och bokrean börjar på tisdag, vilket innebär att jag vet att jag kommer att köpa säkert lika många till då jag älskar att gå på bokrean så jag kommer att ha massor med olästa böcker att plöja mej igenom nu den närmaste tiden.



Härmed utmanar jag Jonas :  
http://jonassundberg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback