Nu var det länge sen jag skrev igen.....

Fattar det inte, jag gör bara inte det..... Jag tänker så gott som varje dag att idag ska jag skriva men näää då det blir inget av det. Ja ja nu har jag lovat bot och bättring så många gånger så jag gör inte det den här gången har börjar inse att jag nog inte kommer lyckas blogga varje dag, vet inte om livet är så ointressant eller det är så enkelt att jag helt enkelt inte har tid och ork. Jag tror mer på den sista i alla fall just nu jag behöver verkligen ha min semester nu bara 17 dagar kvar......

På tal om 17 dagar så har jag följt min blivande svärmors råd och börjat använda en Detox kur nu i 20 dagar så jag började exakt 20 dagar innan semestern (då har jag koll både på hur länge jag ska hålla på med kuren och när semestern börjar). Detox kuren ska göra en piggare och rensa bort gifter ur kroppen, den ska också vara bra för personer med ett svagt immunförsvar vilket jag ju har så då tyckte jag den passade mej utmärkt. Och som min blivande svärmor så klokt sa så äter jag ju en massa mediciner varje dag och då kan ju en detox kur rensa kroppen lite på de ämnen från dessa som den inte behöver mm. Man ska blanda 12 ml detox med en liter vatten och dricka under dagen, så det gör jag så släpar med mej en vattenflaska till jobbet nu mina kollegor tycker nog jag är lite fånig men va fasen om det nu fungerar och hjälper kroppen må bra så är jag nöjd. Återkommer med en uppdatering senare om hur det går/gått.

Snart är det midsommar med härligt härligt =D Vi ska ner till B och S-E i Oxelösund efter som S-E fyller 60 på måndag.
Vi firar alltid midsommar med B och S-E och deras familj. Det har vi gjort jämt sen innan jag och Matilda fanns tror jag till och med. Vi är vart annat år i Laholm och vart annat i oxelösund. Det brukar vara mycket god mat och glada skratt. Verkligen nått att längta till! Annars hade vi nog tältat med M och A men det får vi ta senare om de vill.

Nämnde ju semestern innan  och vi kommer flänga som två dårar då så vet inte om ni ska räkna med uppdateringar under den tiden, sista veckan kommer det inte kunna bli det för då bor vi i tält i dalarna. Vi ska nämligen på O-ringen vore väl konstigt annars med tanke på att jag bor ihop med en som älskar att springa runt i skogen med karta och kompass (hoppas att han någon gång lyckas att smitta av sig lite mer av den förmågan på mej). Vi har semester 3 veckor och första veckan blir 3-4 dagar hemma själva sen åker vi ner till min familj och är där då blir det säkert lisse och sen kommer nog mamma släppa mej runt i alla närliggande tygaffärer i jakt på det perfekta tyget åt en kläning hon ska sy åt mej, hon har stora planer......
Sen åker vi hem och tvättar sen är det direkt upp till söderhamn efter att Jonas varit på Iron maiden konsert i Stockholm för han ska på nån festival med hårdrock i kilafors (?) utanför Söderhamn någonstans. Sen lämnar vi missarna där och åker vidare mot Sälen och O-ringen där vi ska tälta så jag hoppas för fullt på fin väder den veckan =D

Så som ni ser våra tre semesterveckor försvann fort skulle nog tagit 4 veckor i alla fall eftersom vi bestämt oss för att spara pengarna och inte resa i höst vi åker längre nästa höst i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback