AJJJJJJJJJ

Har varit i farten nu på förmiddagen det är dammat , all post som låg i en hög är sorterad/slängd. Så ska bara upp med tavlor, putsa fönster och reda ut oredan i bokhyllan så blir  det fint här och slänga bort allt som står och väntar på att tas till tipen.....

Men när jag höll på som bäst hade väl hållit på runt två timmar att plocka och damma gick bra men damsuga lyckades jag bara ta mig igenom 4 rum (kök. grovkök, badrum och hall) innan jag började få ont, tog då en paus för lunch. Men det blev bara värre så nu sitter jag på soffan med vardagsrummet, gästrum, sovrum och "lill/mellan hallen" kvar att damsuga. Sen ska det ju torkas golv och så ska både våran och gästsängen bäddas då vi får gäster i helgen.

Men just nu är det inte att tänka på för har så ont att jag mår illa, det gör till och med ont då jag blinkar, ska det göra så ont så man har bihåleinflammation??? Får hoppas det vänder snart nu när jag äter penicillin så jag slipper åka och spola bihålerna. 

får se hur mycket jag orkar med idag med städningen, ska orka åka med Jonas och handla med han hämtar upp mig när han kommer från jobbet så åker vi dirket till affären så får spara lite på orken med...... men tur jag inte var på jobbet det hade aldrig gått idag.......tyvärr.  

Kommentarer
Postat av: Karro

Aj aj, det låter inte alls trevligt! Krya på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback