att jag hade två sånna fegisar

Att stormen drog över vårt avlånga rike igår var det nog ingen som missade. Här i Södertälje så blåste och regnade det nått helt otroligt kunde inte ha dörren till balkongen öppen. Blåste så mycket att det lät som åska några gånger.

Jonas underhöll mig efter att Svante åkte (det här var ju i går) med att spela wii. Ser då hur Clawdia sitter i sin korg på ett nytt sätt och hon såg så otroligt ledsen och orolig ut. Stackarn var ju antagligen livrädd för att det lät så mycket hon tycker verkligen inte om oväntade ljud, det är nått vi verkligen vet om den damen.

Så jag satte mig och gosade jätte länge med henne och hon njöt på ett sätt som jag inte vet om jag sett henne göra innan. Hon hittade nog sjunde himlen där tror jag. Men sen behövde jag vila lite är ju trots allt sjuk och hon låg och tittade riktigt riktigt argt på mig en lång stund. Hon är söt hon vår lilla tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback