en femma för en kyss!!

idag är det bara 25 dagar kvar!! Inte klokt så fort det går, bordsplaceringen blev klar igår (fick göra om den då två gäster till dök upp lite oväntat på Jonas svensexa se han blogg om det http://jonassundberg.blogg.se/ 

I fredags var Anders här vi åkte in till Stockholm för att shoppa lite. Jonas lämnade oss efter ett tag för att åka upp mot Söderhamn. Kvällen blev lugn sen på lördagen åkte vi in till stan för att som Anders sa gå på spa. jo tjena vi var på apoteket sen skulle vi ta t-banan ut men vilka står vi ringen jo tjej maffian!! Sen blir jag indragen på Åhlens där alla kläder utom kjolen åkte av (får nog tacka T för det hörde nått om att hon stoppa att den åkte av). Jag hade ögonbindel så såg inte nått av vad de stälde till med, sen såg jag att jag fått en Backstreet boys tröja på mig knall rosa skärp och rosa leggins under kjolen tjusigt värre slöja tiara och knall röda läppar.

Sen ut på stan där jag skulle sälja kyssar! En femma för en puss billigt o bra sen var det att fråga ungefär halva stan om de ville ha en puss, tjejerna (och Anders) blev nog rätt chockade över min framfart var till och med inne i flera affärer! Hörde bara Matilda när jag gick in i den första att men ser ni va hon gör ?! hon går ju in i en affär!! Det trode jag inte om Emma hehe. Det bästa var nog en gatuartist som var som en robott han såg min o vinkade fram mig bland MASSOR av folk. Han fick en puss och en kram då sluta klart hans musik så där står vi och jag vet inte om jag ska gå eller stå kvar som tur var starat den igen och jag fick gå *pust* folk skratta gott!!
 Fick ihop 235 kr tror jag det var...... var över 200 kr i alla fall så det blev MÅNGA pussar men också många gånger jag fick ställa frågan en femma för en puss orkade inte säga det fler gånger på slutet. Vissa såg på mig som jag skvatt galen kan inte säga att jag inte förstår dem så som jag såg ut! Jag lovar att lägga ut koten så fort S har skickat dem till mig.

Sen bar det av mot Cindirella (men det hade jag redan avslöjat att vi skulle till hehe) i kön ombord träffade jag en gammal kollega trevligt men lite pinsamt så som jag såg ut =)

Sen fick jag i alla fall lov att duscha och byta om men slöjan o tiaran skulle va på klart. Så var det mat och ses massor med möhippor 5-6 st var det och en svensexa! Sen spelades färjan in med på båten men vet inte om vi fasnade på någon bild just på lördagen i alla fall.  Vi hade en trevlig kväll och det var lyckat fick massor av lyckönskningar under kvällen men också massor av folk som försökte övertala mig att inte göra det! Trode slöjan skulle avskräcka folk men snarare tvärt om!! Fick drickar och massor av killar som ville dansa alla tjata om att det var sista chansen mm inte för att de hade så mycket för det.

Tyvärr slutade kvällen inte så bra stackars Matilda blev misshandlad av ett tjej gäng!! Det var VERKLIGEN inte hennes fel på något sätt hon råkade bara dansa med en kille som de ville ha. Så de tyckte de var smarta som kastade flaskor och glas på henne idioter!!!!!!! Tyvärr träffade 2 hon fick ont och la sig direkt, morgonen efter var hon svullen kunde inte röra ansiktet var yr och hade jätte ont. Så det blev en tur till sjuksystern på båten skulla avvakta någon timme men då hon inte var bättre så slutade det hela med ambulans helikopptet från färjan!! Det går inte med ord beskriva hur maktlös jag kände mig då att se henne så dålig och inte ens kunna följa med henne eller slänga mig i bilen för att åka efter utan jag var fast på båten. Sen står folk och fotograferar!! Inte 17 hade de fotograferat en ambulans så varför en helikopter det betyder ju att någon är så sjuk att det inte ens kunde vänta till vi kom i hamn!! Till och med de som filma färjan va där för att filma vi bad dem låta bli men de filmade i alla fall riktigt dålig stil.
Matida hade änglavakt hon fick en kraftig hjärnskakning men inte en hjärnblödning som var det som de befarade tack och lov.

bara hoppas att våra vittnesuppgifter leder till ett gripande nu, ser inte allt för ljust ut men polien var väldigt trevliga så kommer nog göra allt de kan tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Du skulle ha tagit mer betalt.

2009-07-09 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback