Ingen rast ingen ro (fast det är semester!)

Jonas är med ledig denna vecka (de jobbar mån-sön ena veckan och ganska långa dgar så de jobbar in en vecka och kan vara lediga). Så igår åkte han till Söderhamn för att gå på rockfestivalen som var där, men han sov inte hos sin mamma som han tänkt utan körde hem mitt i natten måste ha kommit hem vid 3-4 tiden gissar jag. Han ligger och sover så vill inte vecka stackaren.

Vi ska åka ner till Laholm ska va på vägen senst 12 för att va nere hyfsad tid (det tar ju ändå 5 timmar). Men eftersom han dels kört en massa i natt och sen nog inte är helt pigg än så börjar jag köra några timmar, så långt jag orkar är inte van att köra långt det längsta jag kört var ner till motala och linköping och det är bara 2 timmars körning dit. Var inte så van att köra då heller så kommer nog klara av den största delen i alla fall.

Vi ska ner för att hämta lite saker till bröllopet som mamma och pappa inte får plats med. Så tar de och åker till Tyskland sen för att köpa resten av spriten som de tar upp sen så snällt av dem !!

Vi ska upp till Söderhamn på fredag nu åker vi nog bara upp över dagen men då kan vi lämna av det men om det blir hos någon av hans föräldrar vi får kolla vem av dem som har plats för det.

Så full fart med det är så här det blir med familjer på olika håll och bröllop som närmar sig. Bara att tänka att det så här en gång sen väljer vi själva hur mycket vi vill länga nu har vi ju X saker att fixa och personer att träffa. 20 dagar kvar bara idag jag både längtar och känner att det ska bli skönt när det är första aug så vi kan andas ut lite.

Jag förstår nu varför bröllopsresan finns kan jag ju säga!! Efter att ha planerat ett bröllop behöver man vila upp sig tror mig!! Så för en gångs skull längtar jag till december (vi åker 1/12)

Fest programet artar sig med har nog som vanligt fått med för mycket så ska be mamma kolla över (vissa delar) och se hur jag ska göra med det. Så kan jag andas ut sen och fokusera på att måla här hemma bara jag kommer på hur jag ska undvika att se färgglad ut på bröllopet =)

Ha en skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback