Ligger som en klubbad säl på soffan

Jag har jobbat extra på fritis den här veckan de behövde hjälp och är ju bara en vecka så klart jag ställer upp. Ska ju ändå jobba 50% fritis efter sommaren (och 50 % liten grupp f-åk 2) så lite mjuk start men tror det är därför jag är trött känner inte igen mig själv helt slut just nu inte kul alls!!

Men men det blir nog bra bara imorgon kvar sen kommer det nog kännas bättre. I helgen ska jag ägna mig åt festprogramet så det blir klart sen ska jag fokusera på att göra klart bordsplaceringen eller den är klar J ska bara godkänna mina ändringar som han inte sett än så ska jag göra en fin skylt så alla lätt ser var de ska sitta.

Det är det som är kvar om man inte tänker på det som kommer närmare men av det som kan göras nu. Förutom att köpa sprit (måste kolla det med pappa) och sen kaffe och te ska med fixas.

Målingen av alla rummen känns lite som att jag nog kan vänta med till efter bröllopet, jag har en hel klass elever som nog kan intyga varför. Jag vill inte få färg i håret en gång till det var verkligen INTE lätt att få bort trots envisa försök.

Så det får nog bli ett nöje när bröllops spektaklet är överstökat (lite så) är ju så nära nu oj oj kan inte fatta det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback