Ensam hemma.....

Jag har flera gånger tidigare skrivit inlägg som detta. Jag är ensam hemma under helgen då Jonas tävlar i jokula (tror det stavas så) i Finland. Illa nog att människan ska vara borta i veckorna men helgen också! Vi sågs bara en kort stund torsdag kväll och halva fredagen. Nu ligger jag här hemma i soffan en lördag kväll och det är tomt hemma. Jag har städat och putsat fönster men sen tog det stopp för ryggen så nu ligger alla mattor på balkongen, får fixa det i morgon. Men funderar allvarligt på att inte ta in dem alls. Utan köpa några nya mer katthårs vänliga mattor, problemet är bara att de mattorna är rätt dyra så får se hur det blir kanske blir mattlöst fram till mån ska tvätta då så är de rena i alla fall. Så köper vi nya när lönen kommer.

I morgon blir det golven sen ska jag ner på stan en sväng sen vet i 17 vad jag ska göra. läsa kanske eller nått....

I veckan blir det jobb mån-ons sen åker jag tåg till Söderhamn ons kväll, så hämtar snälla svärmor mig så kan jag träffa frisören på torsdag problemet är att jag inte har en enda aning om hur jag ska ha håret!!! Vet fortfarande inte om jag ska ha tiaran eller inte. Vad tycker ni?? Slöjan har jag bestämtmig för att jag vill ha men rädd det blir för mycket med tiaran (den är enkel och inte så hög). Jonas kommer hem på torsdag kväll och jag åker onsdag kväll så katterna klarar sig som tur var då vi glömde boka djurvagn. Så Jonas tar med sig dem upp i bilen när han kommer på torsdag kväll/natt eller fredag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback