För Motala mättjänst skull !

Idag har jag ÄNTLIGEN fått hem min vigselring!! Men har lovar Jonas att inte lägga ut bilder på den han vill hålla så mycket hemligt om bröllopet som han kan, inte lätt för honom med en sambo som jag då =D Men där kommer jag tillmötes gå honom i alla fall så om 36 dagar får ni se den. Efter bröllopet lovar jag att bilder kommer för er som inte kommer vara på plats! Den är vackrare än jag vågade drömma om i alla fall, lite ironiskt är det hur ens prioriteringar ändras dock, första ringen jag kollade på med safir gick på 14,500 kr det gjorde att jag glömde bort den och kollade efter någon billigare. Den ring jag kommer bära var visserligen billigare men bara med 4000 kr. Fast det är rätt mycket i de här sammanhangen nästan hela band kostanden.......

Men jag måste nog förklara rubriken lite tror jag, Jonas är på personal fest i Motala med sitt jobb de har ju huvudkontoret där. Ringde honom för att kolla läget och då tyckte hans chef att jag borde blogga så lovade att göra det. Så det här inlägget är till Bjarne! Jag hoppas ni har en trevlig kväll!! Själv ser jag på fotbollen nu, spännande och sen ska jag se på teater/revy om den nu börjar nån gång är "bara" 35 min sen pga av fotbollen......

sen ska jag äta lite av Lisas kladdkaka (jag som bakat men hennes recept) lovar lägga ut det för det är den bästa kladdkaka du någonsin har ätit det garanterar jag dig!

Trevlig kväll
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback