Men där ska du ju inte sitta!!

Har planterat lite blommor på balkongen i en vanlig lång blomlåda och i en fin stor vit kruka. Nu har ju vi två små terorister som med älskar blommor. Men tyvärr inte att titta och lukta på utan att äta och dra upp finns det något roligare?
Clawdia har flera gånger blivit bort shasad från den stora krukan nu men hon vägrar/vill/kan inte fatta att där får man inte vara...... Men hon har vara stått med tassarna på krukar och ätit/nosat och det är väl mer okej än att katt tokan hoppa upp och satta sig i krukan!! Jag kom ut och satte mig för att äta frukost ute och då sitter hon hel nöjd mitt i krukan morrade lite sen tog jag uppe henne och satte henne på marken (hade inte vattensprutan som vi brukar ha i närheten), katter!

Nu väntar jag på att höra av Jonas så jag vet när han kommer hem. verkar som han tar en låååååång sovmorgon för klockan är ju snart 10!! Så länge ligger han bara 1) om han är sjuk 2) om han varit uppe väldigt länge (efter 12). Men det är ju bra för då har han haft trevligt för hoppningsvis. Men jag kan nog glömma färgaffären tyvärr då idag för de stänger 14.00 idag. Jonas ska jobba mån-tis nästa vecka så hade hoppas att jag hade kunnat måla ett rum i alla fall nu under sön-mån. Men vi får väl skaffa färgen på ons i stället då så har jag ons-tors att måla men får se för det rum jag hade tänkt börja med ska vi ha en gäst i under helgen A kommer !! Ska bli så kul!! Men vill ju inte att han ska behöva sova i ett rum som stinker färg. Så blir antingen kök eller lill hallen/passagen. Vi får åka och köpa stege och skrivare i stället. Sen tänkte jag ta med mig min älskling in till stockholm i kväll med har hittat en ny resturang jag vill vi ska pröva. Tror min kära syster yster kommer älska den med även om det inte är kina mat hahha ska släpa med henne dit i alla fall =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback