NÄR?????

Okej nu börjar jag noja mig lite det är ju bara 52 dagar kvar till bröllopet idag......shit!
Men möhippan och svensexan kan ju inte vara allt för långt fram i tiden!!

Syrran blev rätt full när vi var nera och vet att hon pratade med vårt kusin barn som ville följa med hörde att de kom in på ämnet så gick ut för även om jag är nyfiken så vill jag inte förstöra nått genom att veta, snoka. Jonas fick veta tror jag......men om det är någon som kan hålla tyst om nått så är det han!!

Jag har en liten teori om vad de kommer hitta på eller ja i alla fall var. Tror vi ska åka finlands/ålands färja eller nått för höde nått om åldersgräns.......... hmmmmmm kan inte komma på va 17 de hittat på ju :-S
Bara de har varit snälla och inte gör bort mig för mycket så ska det nog gå bra........
Vi är ju först ut att gå upp för altargången av våra vänner det betyder ju att jag har lite möhippor att vara med på och planera fram över. Kan va bra att tänka på *host host*

I morgon är det skolavslutning får hoppas mitt huvud känns lite mindre överkört då. Är lämpligt nog mega förkyld, hes och hostig! Inte kul alls huvudet känns spänt och hjärnan har sagt upp sig tror jag. Skulle köra och handla idag tänkte jag skulle följa gpsen, pyttsan heller vet inte hur många gånger jag körde fel fast jag kan vägen! Men var tröttare än trött.

Nu ligger jag på soffan med lite godis brevid mig, kanske inte så smart då jag inte ska äta mer sånt om brudkläningen ska passa men sista nu sen blir det magträning för fullt!

Den här veckan är inte kul alls! Jonas jobbar ju borta mån-tors så han kommer ju hem i morgon kväll vilket ju är jätte bra om det inte hade varit för att han ska åka i väg igen på fredag och inte kommer hem fören måndag morgon! Det betyder att vi kommer ses en kort stund i morgon kväll (jag slutar 19.20-19.30) så är hemma ca 19.45-20.00 vilket inte blir mycket tid ihop, sen åker han fre eftermiddag till båten som kommer hem måndag morgon så åker han tis morgon igen.

Nästa vecka blir med märklig då är det ju midsommar. Jonas åker tis morgon och kommer hem tors kväll men då är jag redan uppe i Söderhamn åker upp redan onsdag kväll så jonas kommer tors kväll fre morgon/ förmiddag.
Ska i alla fall bli kul på midsommar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback