Nu är den klar!!!

Var nere på stan idag och sydde in min brudkläning. Jag hade inte sett den på sen jag köpte den i höstas, så det känndes lite märkligt. Men samtidigt så häftigt har ju haft bilden i huvuder sååå länge nu och varit säker påatt det är den att den var rätt. Men igår (!) började jag vela vet inte varför hur som haver så glömde jag allt de då den kom på! När hon nålat in den så satt den perfekt! Känndes verkligen rätt, så det var härligt det som var trist var att jag var där ensam hade varit roligt att ha lite sälskap även om smakråds delen är över.

3 ½ timme senare så kom jag tillbaka och då var den klar precis. Prövade och den satt verkligen bra tajt men inte så tajt att jag inte kan röra mig eller obehagligt. Längden känndes jätte bra med så nu känner jag mig i alla fall trygg med att jag inte kommer stå på näsan i kyrkan (skulle jag säkert lyckas med.....)

Fick köpa en ny bh för den jag hade köpt satt inte alls bra under men de hade en som är som en mindre kortsett så inte fel sen var den inte så dyr heller.

Det här har varit nått som stressat mig har varit rädd att nått ska gå fel vet inte varför, men nu känner jag mig lite lugnare i alla fall allt som är klart och kan dockas av gör att man slappnar av lite.

Träffade 2 föräldrar till elever i min gamla klass (känns knäpp att säga så) och 2 kollegor en var ute med sin son på några månader bara en riktig sötnos :-)

Veckan i övrigt då?
I morogn ska vi till vetrinären med Lakrits (han ska vacineras)
sen ska vi åka och köpa färg till rummen jag ska måla
Torsdag vet jag inte hoppas på fin väder så jag kan sola och bada med älsklingen.
På fredag kommer A hit från skåne ska bli jätte kul att han kommer!!
Helgen tja vet inte får se på fredag vad vi planerar Jonas ska upp  till söderhamn gissar att det är svensexa på G där på lördag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback