Två rullar toalett papper......

Japp det gick en rulle igår och kommer nog gå en idag med ser det ut som.....så att säga att jag är förkyld är en underdrift! Jag ligger här helt däckad på soffan. Jag har verkligen åkt på en förkylning utan dess like! Började i söndags och sen är ju jag som jag är dvs klarar inte av att vara stilla, så jag städade och tvättade i måndags (kul start på sommarlovet men då var det ju klart), igår var jag på stan och shoppade loss kom hem med en massa fint inför hösten mest, när jag kom hade jag feber. Idag tänkte jag vila men det gick om intet låg och läste en bok av min favorit författare Jeffery Deaver (blunddockan) när de ringde från jobbet så jag fick åka dit en timme för att diskutera en elev. Vilket var helt okej så passade på att svänga förbi mataffären på vägen hem med självklart åkte jag på en avstämning men klarade mig helt utan anmärkning (självklart). Så nu är det tillbaka i soffläge men i morgon ska det vara ännu finare så ska helt klart pallra mig till stranden sen får jag se hur länge jag är där men kan inte sitta inne och att sitta på balkongen är inte såååå kul.  

Atjo atjo prosit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback