En inbjudan kom med posten......

Idag kom ÄNTLIGEN inbjudan till vårt bröllop med posten för att korrekturläsas. Det var tur jag tog det så för några saker som jag blev osäker på bla står allt med stora bokstäver trots att vi skrev med små (?) sen var det bara saker som vi skrivit fel på som att jag bytt mail och lite små pill mest. Men sånt som ska stämma annars såg det bra ut lite konstig känsla att hålla just DEN inbjudan i sin hand. Det är ju ändå ett så stort tillfälle vi talar om.......Men det kommer bli jätte bra. Det är ju som sagt detaljer kvar bara med just den biten i alla fall =)
Har hittat "min" brudbukett med i en tidning som jag har letat som en galning!! Visserligen blir det nog en lite variation på den men men inte så värst mycket, vad kan jag säga kärlek vid första ögonkastet eller och vet att den kommer gå för var ung de blommor som floristen föreslog för mig.

Har haft lite tjafs med affären där brudklänningen är köpt. Fick lov att sy in den i Juni i år när jag köpte den förra årtet står på kvittot med. Men de har tjurat och hävdat att de kommer ha tids brist då de senaste gångerna jag ringt för att boka tid för provning för att sy in den. Första gången fick jag en tid i slutet av feb och nu skulle jag haft en på fre. Men ringde och avbokade den med och var beredd på att ta en tredje fajt med dem  om tiden.  Sa som det var att jag varit sjuk (sköldskörtlen) och därför tappat massor i vikt och behöver gå upp 10 kg (det jag tappat väger ju bara 44 kg nu) och behövde tid att gå upp och att jag blev lovad det när jag köpte kläningen. Tjejen jag pratade med förstod inte varför de andra sagt att de inte skulle finnas tider då. Hon tyckte jag skulle vänta med att sy i så länge som möjligt och sy in den slutet av juni. Så det känns bra att fått tiden långt fram flyttad så nu så jag är 100 på att vikten är uppe då och då är det bara en månad kvar med så då borde vikten inte ändras så mycket........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback