Glömde ju skriva varför ni ska läsa LT....

Smart jag är! Jag glömde ju skriva i förra inlägget varför ni ska läsa LT i morgon ja så är det när man har massor att berätta.....
Vi var ju som jag skrev på Torekällberget idag och där kommer två personer fram och frågar om vi är från S-tälje och det va ju jag och Jonas i alla fall. Så då fick vi frågan om vad vi tänker på när vi hör ordet våren, jag svarade rätt snabbt att jag älskar vitsippor så för mig var det ett självklart svar, fotografen gruffsade något om att de kommer ju dröja men det var ju inte det som var frågan. Vitsippor är ju en vår blomma om något!! Här i stan är det verkligen FULLT av dem med precis där vi bor så himmla underbart så jag vet inte vad. Blir lycklig bara av att se dem ju hihi! Jonas svarade att det går mot ljusare tider men kom sen på att han borde ju ha svarat att tävlingarna börjar igen men tänkte inte på det just då, dumt nog. Hade ju varit ett lite anorlunda svar det men men så är det man får ju lite hjärnsläpp när man blir på hoppad så har inte blivit det innan. Har ju varit med i tidningen flera gånger men då har det varit när jag vetat om det, vilken tur jag tog min nya snygga vår jacka innan vi gick (var när jag tog vinter jackan och den är inte alls lika kul). Så kolla på fråga 5 i LT i morgon. Kollade hemsidan och hittade inte något som tyder på att de lägger ut det på nätet men kollade inte noga nu så kolla gärna själva på
www.lt.se. Får väl se hur korten blev för fotografen var värsta papparatzin han fotade på som 17 varje gång jag slutade le och trode karn skulle sluta så knäppte han på så bara att le igen och så sluta jag och han knäppte på. Jonas tog han typ 4 kort på så det var ju lite skillad sen kan det ju vara för att han var efter mig han kan ju fotat för att fördriva tiden lite med, vad vet jag.  Lite kul var det i alla fall får se hur många som snappar upp det nu i morgon vi har ju den på jobbet så.,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback