hehe skrattar bäst som skrattar sist!!

I förra inlägget skrev jag om min systers och mina åsikter angående en kofta/väst som jag köpte på axelssons i Sthlm i helgen. Matilda tyckte den var hemsk men jag blev kär i den som en vän till mig skulle ha uttryckt saken. Så den fick följa med hem det var ett måste trots va syrran sa Jonas gilla den ju lite små tveksamt men när han såg den på gilla han den mera men inte syster.

Men ni skulle bara veta hur många komplimanger jag fått mån och tis för den!! De flesta har trott jag sticka den själv men tyvärr är jag inte så duktig (än i alla fall) kämpar på med min filt men nu är den lite på paus med för blev inte som jag ville men det är ju första gången så......

På tal om nått annat så är äntligen inbjudningarna till bröllopet beställda (jag vet vi är ju rekord långsamma men så är det ibland). Men har redan kommit på en sak vi skrev fel vi skrev mörk kavaj i inbjudan men det ska ju vara mörk kostym vet inte om skillnaden är så stor ?? Är det något mer att ändra det så fixar vi nog det annars får vi se hur krångligt det är ska komma hem ett kort att korekturläsa på så får vi se sen det borde komma i dagarna för bestälde inbjudningarna i lördags. Frimärkena som jag bestälde har i alla fall kommit så när väl inbjudninarna kommer så går det undan.

Sen är det ju danslektion i helgen har insett att valsen måste bli med små steg när vi över med med tanke på kläningen =)
Svärmor kommer med ska bli trevligt eftersom jag fyller år på tors så får firandet bli då för på tors ska vi till juveleraren för att diskutera min vigselring (äntligen hihi) för det jag vill ha finns verkligen inte att få tag på i en vanlig butik om man inte vill lägga 20 000 vill säga och nu har jag ju både guldet och safiren så kommer landa långt under det (tack och lov) sen blir det nog några diamanter eller vita safirer i ringen med som vi inte har så det kommer bli en kostand men blir nog inte något som inte rymms i vad vi tänkt lägga. RIngen och korten är ju det ända man har kvar sen om man inte tänker på maken/frun då klart men det är ju uppenbart. Så det ska bli jätte kul har en liten ide som jag vill ha hjälp att utveckal med smeden så glad nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback