9 dagar kvar nu....

Tänk bara 10 dagar det är ju inte någon tid alls!

Igår kväll spenderade jag större delen av kvällen på golvet med att packa till båda resorna som kommer den närmaste tiden.

På fredag så kommer jag att åka direkt från jobbet till Motala/västervik för att hämta upp Jonas. Efter lite mat i magen bär det sen av ner till Laholm för på lördag är det 80 års fest, eller rättare sagt 40 + 40 i Landskorna ska bli kul. Sen kommer pappa ha en liten fest på söndag för att fira sin födelsedag så vi åker efter det så vi kommer hem i rimmlig tid.

För sen har vi måndagen ledigt för besök hos barnmorskan och det sista som behövs göras i pack väg.
Men jag är så gott som klar med mitt lite kvar men det värsta är gjort.

Sen åker vi klockan 15.30 nästa tisdag (1/12)

Så det känns bra att mycket är klart, allt som inte är det har jag skirvit upp så har sten koll på det mesta just nu.

Annars flyter veckan på som vanligt, mest jobb lite möten och ett kvälls möte på jobbet kul att jobba till 20 men men det är ju bara en gång i månaden så. Sen har jag ett utveckligssamtal hoppas jag i alla fall har inte hört av familjen än. Så det flyter på här med lite overkligt att jag bara har 5 jobb dagar kvar nu sen 3 veckors härlig ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback