pust en intensiv vecka!

Idag är det ju bara 6 dagar kvar till resan så det är MYCKET att stå i nu både hemma och på jobbet. Ska försöka hinna lämna över allt till min vikarie i morgon tillsammans med en massa annat har ett möte i morgon och sen ska vi försöka hinna med lite mer mys med eleverna inför julen så känns som en trevlig dag men mycket på några få timmar. Kommer dessutom att sluta 1 timme tidigare i morgon då vi ska på det första ultraljud =)

Eller jag skriver vi men Jonas vet inte 100 om han kommer hinna det hänger på om den som ska vika för honom när vi reser är på plats innan 11.00...... Så det är bäst för honom för jag vill inte åka på ett första UL utan Jonas men hinner han inte så har jag/vi ju inget val urs kommer vara närvös fram till 11 i morgon.....

Men det kommer jag nog vara hela dagen fram till att vi fått se vår böna i alla fall. Vore hemskt att få höra att det är nått fel, men skönt att få se och förhoppningsvis (troligtvis) så får vi ju veta att den lill* mår bra med.

På fredag bär det ju av till Laholm och sen hem och packa och roa oss med det sista förberedelserna. Jag var och köpte lite av det vi kan behöva idag som adapter och liknande hittade även små sy sätt till min lycka då jag vill kunna brodera på planet men man får inte ha en sax ombord med ett blad som är längre än 5 cm. Den sax jag hittade nu är ju en sån mini sax som finns i rese sy sätt perfekt!! Jag håller nämligen på med ett babytäcke med Noaks ark som tema (hade tänkt visa bild men tyvärr så har ditt broderi inte den kvar i lager så återkommer när den är klar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback