Fredag kväll

Sitter och väntar på att maken ska komma hem (alltid lika härligt att kunna kalla honom det). Hade gjort mig till och lagat en extra god mat som jag alltid gör på fredagar tycker det är en dag för mys. Men fick äta ensam när jag höll på att svimma av hunger då Jonas blev kvar hålld på jobbet pga av nått extra insatt personalmöte. Men så blir det ibland.

Idag har vi varit ute med jobbet och haft teambilding har varit en riktigt trevlig dag. Frågesporter, pilkasting i from av staffet, norsk backhoppning och sen dragkamp av någon anledning jag inte vet riktigt hur det gick till blev jag placerad längst bak kan ju säga att jag tog i så jag låg på marken tillsist och drog! Till mina kollegors förtjusning men va gör man inte för att vinna o det gjorde vi =) så värt att bli lite blöt då ju hehe.

Annars har veckan varit lugn till helgen kommer Jonas att springa 25 manna sen vet jag inte måste städa och sånt kul med ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback