Det börjar närma sig nu!!

Till mitt BF datum är det bara 42 dagar kvar och eftersom de snittar ca 14 dagar innan det så har vi ju mindre än en månad kvar nu innan vår älskling kommer =)

Så idag var jag och Jonas på Babyland och IKEA för att inhandla det sista som vi kommit på att vi behöver. Jonas var rätt snopen över att jag kom ut med det jag sagt och inte så farligt mycket mera. Annars vet ni hur det är i alla fall på IKEA man kommer alltid på sånt man behöver men inte tänkt på innan man kommer dit. Eller sån är jag i alla fall.

På Babyland inhandlades ett par hörlurar, då vi ska på bröllop så kan det vara bra så inte liten blir skrämd av orgeln eller på festen sen och en kudde till vagenen/bil barnstol.

På IKEA blev det lite smått och gott bla en badbalja (vi hade en sitis man kan ha i badkaret och/eller badbalja, för att spara på våra ryggar och knän så kändes en badbalja som en god ide efter lite eftertanke, lite bit leksaker och mjuka byggklossar (vet det kommer ta ett tag innan h*n använder dem men skadar ju inte att ha lite hemma). Sen blev det en lampa (orsaken till besöket).

Så nu känns det verkligen som att liten kan komma när den vill, längtar sååå efter att få pussa på dej min skatt =)

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, vad härligt jag längtar till jag också bara har två veckor kvar tills vårat hjärta kommer!



Om du vill/har ork får du gärna göra en lista på vad du anser att bebisen behöver. Vi åker ju till Sverige i sommar och ska köpa allt på en gång så det gäller att ha koll... Vilket jag då inte har ännu, känns det som.



Kram.

Postat av: Emma

Svarade på din blogg, men skriver här med.



Det kan jag vist göra men har antagligen köpt och redan fått/ärvt en hel del så blir nog en del oanvänt men det beror ju på hur stor den lille är när den föds med hur länge man kan ha en storlek.



Sen kommer du komma på saker hela tiden som man glömt =)

2010-04-25 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback