Går nog av på mitten snart!!

Kroppen gör sig redo för att liten ska komma det är ingen tvekan om den saken!
Fogarna värker som aldrig förr, kan knappt ta mig i och ur bilar och har jag suttit ner en stund så är det ett elände att komma igång igen. Revbenen värker nått grymt men tror det kommer från brösten som är super ömma nu aj aj aj =(  Ryggen vet ni ju hur det är med dvs den har sagt upp sig och tyvärr ingen vattengympa denna vecka då ledarna/sjukgymnasterna är på kurs. Hade ju klart kunnat gå och simma den tiden i morgon men fick tid för däck byte då (är ju nästan inga tider kvar så fick ta den som jag kunde få). Kanske tvingar med mig Jonas i helgen och simmar/badar lite i alla fall.

I dag var jag på sjukhuset för kontroll och pendeltåget var sent pga av att ett annat tåg fått nått fel. Så alla var ju stressade och jag går snigel fart just nu kan verkligen inte gå fortare. Bakom mig går en stressad gubbe +70 år si så där..... och gnäller för att unga friska männsikor inte kan rappa på! Morrar då lite (ok rätt surt) åt gubben att ursäkta mig men jag råkar vara gravid och ska ha barn om 4-5 veckor! Men att farbror som är så snabb gärna får gå om i fall han vill..... Han mumlade då nått om att det kunde han ju inte se bakifrån  ehmmm nej det kanske du inte kan men jag hade ju lika gärna kunnat ha haft någon skada eller likande.

Det syns ju tydligt på mig nu att jag är gravid även om de kanske inte kan se hur långt gången jag är. Men när folk är stressade verkar allt vätt försvinna, fick verkligen passa så ingen spraning in i magen var nära flera gånger.

I dag har jag förutom sjukhuset hunnit med att vara ute och njuta av solen satt säkert en hel timmme och bara njöt av solen, tvättat lite och bakat marshmallow muffins (har dock inte provsmakat dem än).

I morgon kommer pappa hit så det ska bli trevligt =) Så får han med se hur mycket större magen är sen vi såg sist (mars). Han ska hjälpa mig med bilen så den kommer till verkstan eftersom jag inte känner mig upplagd för att köra själv. Sen hinner vi ju umgås lite bara vi två med var länge sen sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback