Rastlös!!!!

På riktigt jag klätar på väggarna här hemma nu!! Och då är det enda 4-5 veckor kvar till bebis kommer!
Nu har jag städat här hemma och fixar visserligen inte den stor städning som jag hade velat, men jag vågar och kan inte för den delen hoppa upp och ner på stolar så som behövs när man stor städar. Men men det finns tid senare med plus att jag har gott om hjälp runt mig =)

Måndag och tisdag har gått fort eftersom jag har haft saker att göra båda de dagarna. Men idag när jag vaknade var det så mycket som inte stämde. Hade så fruktansvärt ont i fogarana fram och höften bak att jag inte trodde jag skulle lyckas att komma upp ur sängen! Det gick men det var inte alls lätt! Efter ett bad känndes det lite bättre, men det var ett litet konst stycke att komma ner och upp i badkaret så var sista gången jag badade innan liten kommer i alla fall när jag är ensam hemma.....

Hade tänkt gå ut för att mjuka upp kroppen lite men vem 17 hade beställt snö?!!! Så blev en inne dag idag, med massor av gos med katterna. Har sytt en del på bebis täcket som jag despertat försöker sy så mycket jag kan på men det är mycket kvar, dumt att ta det som det var mest jobb på men för eller senare blir det ju klart även om det kanske blir först till nästa barn......

Innan jag gick hem med HP så pratade mamma och jag om hur det skulle bli, sa då att jag nog skulle känna mig rastlös och mamma kunde bara hålla med mig. Så väl man känner sig själv ibland även om jag försöker göra bra saker av tiden så blir det endå flera timmar per dag att försöka underhålla sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback