Ska jag inte lära mig då?!

Idag var jag ner på stan hade ett möte med banken, tyvärr så ser det ut som att hus köpt ligger si så där en 2 år fram i tiden men det är ju överkomligt i alla fall....Sen ska vi ju hitta rätt hus efter det med så kan ju ta ett tag det med. Men vi får väl se vad framtiden har att utvisa det ger sig men just nu så bor vi kvar.

Känns rätt så bra trots allt vist hus hade varit underbart, men nu blev det bröllop och bröllopsresa i stället och att flytta med allt vad det innebär med en liten nyfödd nä nu kan jag fokusera på det som är viktigt i stället för att stressa med bank möten och liknande.

Eftersom det var så dåligt väder här i morse så bestämde jag mig för att ta en fika på stan med något varmt att dricka. Då är det nästan oundvikligt att i alla fall inte gå in i någon affär så gick och strosade lite på stan.

HM hade rea så hittade ett par mamma byxor för rena vrak priset annars går de ju oftast på 500 men jag gav 100 hade lite rabatter som jag utnyttjade med annars hade de gått på 200 så det känndes perfekt. Är ju visserligen bara 5-6 veckor kvar nu men har bara 3 par byxor så ett par till känndes inte fel + att de ju förhoppningsvis kommer till nytta senare igen. Men det jag egentligen letade efter var en lite tjockare tröja har dåligt med snygga tjock tröjor Men med våren på ingång var det svårt att hitta något allt var tunt Hittade en tröja inne på Indiska dock men det är en tunika men kunde inte låta bli den =) Lavendel färgad med gott om plats för magen och sen kommer det nog vecka sig fint där när jag är någon storlek mindre om midjan.

Men efter dagens äventyr på staden har resulterat i ett par MYCKET ömma höfter!!
Jag har ju känt av foglossningen nu i flera veckor men den här veckan har det blivit bra mycket värre tyvärr. Men å andra sidan så har jag ju varit igång och gått mycket den här veckan med, fast tror inte det är orsaken dock.

Just nu har jag parkerat mig själv i soffan medans jag väntar på att Jonas ska komma hem sen blir det fredas mys och i helgen ska vi åka och hämta hem vaggan som liten ska sova i första tiden =)

Den vaggan har Jonas morfar I gjort och alla syskonen Sundberg har sovit i den som små barn. Så det känns roligt att vårt barn för den traditionen vidare (får vi bara hoppas att inga syskon får barn samtidigt sen.....).

Ska även kolla med det finns något hallonblads the i Söderhamn för i Södertälje finns det då inte nått. Enligt en tjej i hälsokosten är det svårt att få tag på just nu. Man ska inte dricka det före vecka 35 (går in i v 34 på söndag) så har ju lite tid på mig. Det ska vara bra för att minska avslaget efter förlossningen så värt att pröva i alla fall. Annars får jag åka in till Stockholm och leta där om höfterna tillåter vill säga.....

Så det kommer nog bli en trevlig helg tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback