Sommaren 2010

I helgen gick Jonas och jag igenom planeringen för sommaren i alla fall lite grovt så att vi ser lite när det passar bäst för han att ta ut sin semester.

Det kommer bli en hel del åkande mellan våra föräldrar men det är det helt klart värt =)
Nu vet vi ju klart inte hur den lilla kommer tycka om att åka bil men med pauser med 1-2 tim mellan så tror jag det kommer gå bra.

Kommer bli några fester hemma (Laholm) som vi ju ska försöka gå på i början av sommaren. Sen kommer jag och liten vara nere ca 2 veckor i slutet av juli/augusti, Jonas är nere en vecka sen åker han upp för att gå på en konsert/festival sen kommer han ner igen.

Söderhamn har vi med planerat in att besöka under en vecka så att vi får träffa den sidan av familjen med lite =)

Sen hoppas jag att vi kan hälsa på lite vänner på Åland och i Skåne vid nått tillfälle med. Sen får vi se vad mer vi känner för/orkar göra. Men det känns som att sommaren nog kommer rulla på fort, utöver allt det vi flänger så tror jag nog att vi kommer ha en del besök här med.....

Så det känns som att sommaren kommer bli mycket lyckad och härlig (inte minst för att vi kommer ha en liten gullunge här då!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback