te och muffins

Fixade till en riktigt god kvällsmat i kväll, hade ju bakat innan så var ju tvungen att smaka dem =)

Just nu är jag konstant hungrig men magsäcken är ju inte lika stor dock eftersom en liten person tycker om att trycka på den så den blir mindre och mamma blir illamående efter att hon ätit (snällt barn vi får....hehe).

Men i kväll lyckades jag till min egen stora förvåning trycka i mig 2 ost och skin smörgåsar, en liten yoggi och en muffins (de var lite större i storlek men inte lika som de amerikanska) jag hade tagit fram 2 men gör ju inte nått då räcker de ju bara längre......

Tog och testade hallonblads teet som vi var och köpte i helgen och jag måste säga att jag blev glatt överaskad över hur gott det var. Smakar ungefär som hallonkräm eller något åt det hållet i alla fall. Men det känns helt ok att dricka det teet 2-3 gånger per dag nu fram till att den lilla vill komma ut till oss.

Har haft en hel del förvärkar och idag har H*n sparkat lite mer än vanligt så vem vet, jag har en liten känsla av att det kanske kommer bli dags innan vi tänkt oss. Så väskan kommer packas i helgen med det som kan packas i alla fall bara för att vara på den säkra sidan så att säga. Jag hoppas att jag har fel för det finns ju ingen bättre barnkammare än livmodern som min BM så klokt sa. Även om vi snart inleder operation vräkning av bebisen.  

 

Men summan av kardemumman är i alla fall en mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag får pröva nya teet och dina muffinsar när jag kommer hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback