Äntligen!!

Jag har länge önskat mig en symaskin, men pga av platsbrist främst så har det inte blivit av. Men i 25 års present så önskade jag mig en, fick därför pengar att köpa en för och nu med lite goda råd av min kära moder så står den ÄNTLIGEN i vårt vardagsrum nu =) Jag är så glad över det men det är lite samma sak med den här som med barnstolen jag skrev om innan. Att på grund av flytten så mår den bäst i sin kartong tills vi är på plats i Oxelösund ordentligt, men då ni! Då ska jag förhoppningsvis sy en massa roliga barnkläder tänkte försöka hitta en sy kurs så jag vet lite mera om vad jag gör. Det var ju trots allt ett antal år sen jag hade sy slöjd sist annars har jag ju lyxen att ha en sykunnig mamma och "extra mamma" samt en hjälpsam sy fröken på jobbet om det skulle behövas.

Jag köpte en  Husqvarna Viking Emerald 116, för vill ju ha något som håller och har kvallite samtidigt som det har alla de funktioner jag kan behöva för flera års användning framåt (när jag blir duktigare på det förhoppningsvis).

 Emerald 116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback